torsdag 23. oktober 2008

Ønskeliste til jul.. :)

Snart er det jul, og for første gang på gud vet hvor mange år skal jeg lage meg en ønskeliste...
Egentlig så regner jeg med at det er heller få som får sett den, men samtidig er det jo litt moro å lage også da, om ikke for alle andre, så for min egen skyld.. :)


Bildene er ikke rangert etter hva som er ønsket høyest, bare etter hvordan jeg husket dem, og fordi det er greit å lage litt orden i systemet.. ;-)


1) Bergans Hitra Lady jakke i Fleece.






















2) Olympus Mju


3) Fritidsbukse beregnet på DAME! ;-) Og som tåler vintervær og minusgrader uten for mye under.
4) Kari Traa ullundertøy. Gjerne hel bukse og genser (fant ikke bilde)
5) Lys, Lys og lys....

6) Drømmehuset... House of my dreams.. :)



7) Tro det eller ei... En gammel Gyngestol!!!

8) SPA/ Annsiktisbehandling + massage




9) Bilder til å henge på veggen, gjerne i sort/hvitt


10) Gavekort på Fotografering hos fotograf (feks. www.Moment.no eller www.Fame.no)


1 kommentarer:

kris sa...

gyngestolen passer jo veldig bra til drømmehuset, den. :)

fin blogg!