tirsdag 7. oktober 2008

effektiv tirsdag...

I dag har det vært en effektiv dag. Jeg har fått gjort masse.


Begynte morgenen med å rydde og vaske, for så å ta meg en kjapp tur på Jysk før vi dro til Veterinæren.
Hos veterinæren gikk alt fint. Nemi og Bagera ble diagnosert med Kennelhoste. Akkurat det jeg trodde, og veldig greit det ble oppdaget så tidlig. Ingen antibiotika, bare å ta det med ro og hvile masse. Hadde faktisk vært enklere med en kur, men men, vi kommer vell ikke unna denne rolige uka uansett.. Hvor mange får til å ha en ROLIG uke med en valp av en dobermann i hus..?


Etterpå dro vi hjem, og jeg ommøblerte litt før Peter kom hjem og vi dro til Oslo å leverte bilen hans på auksjon. Vel hjemme igjen kom mamma på besøk, og vi spiste litt middag før Unge Mødre.


Innimellom alt dette har jeg også rukket å ta alle telefonene jeg skulle, OG levert timelister ferdig underskrevet!


Effektiv? Jepps!


Legger ved noen bilder av ommøblert stue. Bildene er ikke veldig bra, men gir ett lite inntrykk av hvordan det ser ut hos oss.. :)

0 kommentarer: