lørdag 4. oktober 2008

Det er jo nydelig..

Vær ute.. :-D
Jippi, sola skinner og det er blå himmel, for første gang på mange mange dager!
Åå.. så godt det er å se den sola! :-D

I går kveld var jeg og min kjære hjemme og koste oss. Vi leide ett par filmer, og satt inne å koste oss i pøseregnet. Det var lenge siden vi bare har slappet av sammen, og man trenger virkelig å gjøre det innimellom..

Etter ett par filmer, god mat å sånn gikk vi ut med hundene. Vi var ute i 30 min i PØSEREGN! Bagera, med ellers så mye pels, så kjempeliten ut... Hehe.. Nemi kunne vi vri opp ørene på fordi hun var så våt, stakkars. Bergans-jakka mi holdt ALT vannet ute! Det er virkelig en god jakke, verdt hver krone selvom den var dyr!
Når vi kom inn igjen koste jeg meg med hundene på gulvet forran peisen. Det var nok godt for oss alle, vi var jo ganske våte og kalde. Bagera derimot synes det var litt for varmt, vannet hadde jo ikke trengt igjennom pelsen hans. Hehe...

Leste ett kjempetrist innlegg på Norsk Dobermann Forum i går. Jeg endte opp i å sitte å gråte i lang stund etterpå.. :-(
Huff, det værste valget en hundeeier må ta MÅ være å bestemme når livet til en hund skal ende.. I innlegget sto det detaljert om hvor ille det egentlig var, å noen minutter angret jeg virkelig på at jeg skaffet meg hunder, for det valget tror jeg nemlig ikke jeg er sterk nok til å ta.. :-(

Huff, synes sånne ting er helt forferdelig. Hvem er jeg som skal bestemme når ett liv skal ta slutt og ikke?


I dag skal jeg være ute masse med hundene, jeg og Nemi skal trene på å gå i ringen (det er jo i morgen det er utstilling) og så skal jeg på jobb 14.45 til 21.30.

Ha en fin lørdag folkens! :-)

0 kommentarer: