onsdag 22. oktober 2008

Heldig Barnevakt!

Må bare si: Jeg er en heldig barnevakt.. Hehe..

I kveld skulle jeg nemlig passe Marion og Helene, to kjempesøte tvillingjenter jeg har passet siden de var 6 mnd gamle. De er nå blitt litt over ett år, og GUD så herlige de har blitt..
Hva er vel søtere enn barn som akkurat har lært seg å gå? Og som vagger avgårde litt, før de tipper over i håp om å få tak i leken som ligger på gulvet. Litt gråt i det sjokket kommer, men det går fort over og man prøver seg på nytt..
De har også begynt å "snakke" endel.. Gaga, gogo og babab... Hehe.. nydelige små jentene altså!

Foreldrene kom hjem 20.00 isteden for 22.00 som de sa, og fortsatt betalte de meg hele beløpet og var kjempefornøyde med passen! :-)

Sånne familier er det bare kjempekoselig å hjelpe med litt barnevakt. :-D
Nå skal jeg lage meg Bali Kylling-gryte!

0 kommentarer: