lørdag 4. oktober 2008

Da var høsten her for fullt

Med regn, regn og atter regn, og masse blader som faller, så var plutselig høsten her..
Egentlig er høsten litt deilig, men samtidig blir det tidlig mørkt ute, og det er mye regn, noe som i mitt tilfelle betyr ekstra mye tid inne..

Når jeg sto opp i dag var det sol ute, så jeg bestemte meg for en liten skogstur med hundene, noe som resulterte i 30 min på hundejordet i Asker (klarte ikke å gå forbi med hunder som hadde sååå lyst på en tur innom), og en laang tur rundt semsvannet på 1,5 time. Deilig altså! :-)
Lenge siden jeg har gått en sånn tur alene med hundene, og det var virkelig deilig.
Vi fikk trent masse på å gå pent, og jeg fikk kost meg med hundene. Går man sammen med venninner går lissom halve turen (om ikke mer) bort i prat, og man får lissom ikke med seg turen på samme måte, selvom det er utrolig koselig med selskap.

Når vi kom hjem hadde jeg dårlig tid. Hev i meg noe frossenmat og "løp" til jobb. Kom 5 minutter for sent, men det gikk heldigvis bra. Gikk en lang tur med brukeren min også, og når jeg kom hjem fra jobb gikk jeg lang tur med hundene, igjen.. Så i dag har det blitt mye turgåing.

Nå som mørket har falt, har også regnet kommet tilbake. Det er forsåvidt helt greit, for det er utrolig deilig å ligge på soverommet å høre regnet dryppe på taket!I morgen blir det opp tidlig, og vi skal være i kongsvinger kl. 08.15 senest, så dette blir spennende. Peter får kjøre, jeg trenger nok noen ekstra timer på øyet på turen.

Nå er det natta! Det skal bli godt å legge seg i senga etter en lang og koselig dag!
God natt

0 kommentarer: