fredag 17. oktober 2008

Morgenstund har gull i munn, eller har den egentlig det?


God morgen alle sammen. Mens Hege sitter oppe halve natta er jeg på vei til jobb-tre timer etter hun La seg. Huff. I dag har jeg begynt så utrolig tidlig, med å stå opp halv seks, begynne på jobben i røyken kl 7, med en time kjøre vei, trodde jeg. Istedenfor kom jeg 20min for tidlig på jobb, og satte meg på røyken togstasjon med god musikk istedenfor. Huff. Er så fryktelig trøtt i dag etter en utrolig tung jobbuke med jobbtur og jobb 24 timer i døgnet fra mandags morgen til onsdag kveld, og så dobbelt vakter både torsdag og fredag. Nå er jeg helt utslitt, og skal bare hjem og slappe av til jeg begynner på jobb igjen søndag ettermiddag. Skal bli herlig. Men nå begynner jeg på jobb, vi snakkes. Ha en god lørdag :)

0 kommentarer: