fredag 10. oktober 2008

Fredagen- starten på helgen..


Ja, da var fredagen kommet, og ikke bare en hvem som helst fredag, men selve lønningsdags-fredagen.
For meg var det ikkenoe å hyle av glede av denne mnd, men regningene må jo betales, så det var forsåvidt greit å få unna noen regninger også.

Ellers har dagen i dag vært preget av "jobbsøking". Jeg har jo forsåvidt jobb, men jeg lurer på om jeg må gjøre om litt på jobbvanene mine. Foreløpig jobber jeg MASSE helg, og MASSE kveld, og lite dag. Jeg har også iallefall 5 arbeidsgivere, noe som har vært greit helt til nå, men som jeg begynner å bli litt frustrert av. Ikke er jeg sikker på hvor mye som kommer inn hver mnd, og jeg må ta mye som det kommer, og lite planlegging. Det kan ta litt på, og jeg merker på meg selv at det har begynt å stresse meg noe.

Tenker derfor nå at jeg har lyst til å skaffe meg noe mer fast. Kanskje 3-4 dager i uken fast.... Men jeg vet ikke hvor, og ikke med hva.. Lurer på ett par av barneboligene jeg jobber i, men så må jo det også passe med at de trenger folk da..


Og midt oppi all denne jobb-planleggingen, så ringer de fra Senter for oppvekst, å tilbyr meg ett nytt oppdrag, 2 ganger i uka. Samtidig ringer de fra barnehagen jeg jobbet i å spør om jeg kan være vikar noe.. Så da ble det litt jobbing fremover (mens jeg leter etter drømmejobben) alikevell...

Jeg har iallefall fått signal om at jeg er ønsket i fast turnus flere steder, så da gjelder det bare å finne noe jeg ØNSKER å jobbe med! :-)


Ellers er Helle her i helgen. Vi har vært å spist på Kinesisk resturant, en liten tur hos pappa og ellers sett litt på tv før kvelden kom.

Det har da vært min fredag! Helgen skal for det meste gå ut på at jeg og Helle skal finne på ting. I morgen lurer vi på en teater-tur, og på søndag får vi se hva vi gjør. Søndag ettermiddag reiser jeg med en gutt jeg jobber med, og hans familie, til Kr.sand. Det skal bli koselig! Blir borte til Onsdags-ettermiddag.


Fremover er det faktisk endel planer...
Når jeg kommer hjem på Onsdag skal vi flytte opp til moren til Peter for en uke. Hun og samboeren skal bort, og vi får disponere deres hus mens selgeren jobber i leiligheten vår. Huset hennes ligger øde og fint til, men 12 mål inngjerdet tomt som hundene kan boltre seg på! :-)
Helgen 24.-26. oktober skal jeg til Skeikampen på hyttetur med Margrethe, og det gleder jeg meg sååå utrolig til!
Var med henne og familien hennes dit masse når jeg var yngre, og nå er det bare meg og hun som skal kose oss i en hel helg! :-)


Helgen etter, 31. oktober til 2. november, skal jeg, Peter og hundene til Sarpsborg på RIK-grunnkurs. Det blir veldig spennende! Og sååååå... 6. november!! Da skal leiligheten (etter kontrakten iallefall) stå klar til å selges, og jakten på huset kan begynne for GODT! :-D


GOD HELG ALLE SAMMEN!!!

0 kommentarer: