torsdag 2. oktober 2008

Fredags morgen og fri for sykdom! :-)

God morgen alle sammen.
Da var fredags morgen kommet, og jeg føler meg mye bedre enn hva jeg har gjort ellers denne uka, så jeg tar sats på en dag på jobben idag. Blir deilig å komme meg ut her hjemmefra altså, selvom det var utrolig vanskelig å stå opp i dag. Samboer har fri i dag, og det gjorde det ikke akkurat enklere altså.. ;-)

Planene for i kveld blir nok å slappe av hjemme sammen med min kjære. Det har jeg faktisk ikke gjort på en stund, enten har han jobbet, eller jeg. Kanskje vi leier ett par filmer, og lager noe digg mat!

I morgen skal jeg slappe av og rydde litt her hjemme, før jeg skal på kveldsvakt, og søndagen går med på utstilling med Nemi.
Vi skal faktisk være i Kongsvinger kl. 08.30 senest, så vi må sikkert dra hjemmefra 06.30, og det blir vanskelig ser jeg for meg!

Ha en god fredag, siste dagen i uken, og starten på noen dager fri! :-D

0 kommentarer: