mandag 6. oktober 2008

kort-lunte-dagen...



God kveld alle sammen!

For å begynne litt koselig legger jeg ved ett bilde av meg som koser meg med Nemi, og ett av min kjære Bagera som NUSSER meg.. Hehe.. Min faste stilling om kveldene når jeg ser på tv er å ligge sånn å kose med Nemi forran peisen.. Hehe.. Er så deilig med varm og levende kosepute! :-D


I dag har det vært kort-lunte dagen min.. Huff.. Egentlig har jeg nemlig vært i godt humør hele tiden, men for å si det mildt har jeg hatt ganske så kort lunte.
Det hele begynte med en bil som plasserte seg SKIKKELIG idiotisk når jeg skulle rygge meg ut fra det forferdelige byggekaoset som er utenfor leiligheten akkurat nå. Neste var en bil som kjørte feil i rundkjøringen, så på Peter (som egentlig ikke gjorde noe galt i det hele tatt) og sånn fortsatte det...


En ting jeg lurer på: Hvem er det som ikke vet at Autister trenger rutiner, regler og faste rammer mange ganger mer enn alle andre barn?


Hmm... Iallefall, dagen i dag ellers har vært helt grei. Hehe.. Jeg prøvde å sove litt lengre i dag, siden vi sto opp 0500 i går, og jeg ikke var hjemme før 00.30 i går kveld, men de begynte å jobbe utenfor i 7-tiden, og det ristet så i hele huset, at noe søvn var bare å glemme. Kanskje det var da det hele begynte.. Hva vet jeg.. Hehe..


Iallefall, tenkte jeg bare skulle si god natt, før jeg tar sats i senga. Lurer på om jeg skal legge meg med sånne dotter i øra i natt, om jeg får sove med det..Hehe...

0 kommentarer: