tirsdag 7. oktober 2008

Dagen med mange planer..

Da har tirsdagen kommet, og vi nærmer oss midt i uka. Tiden flyr avgårde, snart kommer snøen, og om ett par uker skal vi skru tiden tilbake, og mørket kommer tidligere og tidligere om kveldene.

I dag har jeg egentlig ganske mye jeg skulle gjort.


Jeg må ta noen telefoner:

1. bestille time hos Veterinæren til Nemi og Bagera. (gjort: fikk time 14.30)
2. Ringe Toyota Asker og Bærum å fortelle de at det fortsatt er lekkasje i lykten min, og de må fikse det.
3. Ringe Sarpsborg Shæferklubb og melde oss på RIK-grunnkurs.

Og så må jeg noen ærender:

1.Sanke inn underskrifter på timelistene mine (Heggedal og Austad).
2. Levere timelister i Drammen og i Asker.
3. Levere bilen til Peter i Oslo på Økern Bilauksjon.
4. Til veterinæren ALENE med begge hundene... (= null kontroll!)
5. Vaske hus og skifte på senga...


Kommer sikkert på flere ting jeg må gjøre, men i første omgang føles dette som nok! ;-)

God tirsdag folkens!

0 kommentarer: