torsdag 30. oktober 2008

Det snør, det snør, tideli bom...


Ett lite bilde fra jobbvinduet mitt, og det snør på 3. Dagen i dag. Jaggu skulle det bli ordentlig vinter når det først slo til, enda jeg ser for meg at høsten ikke har gitt helt slipp enda. Merket i dag at jeg har litt manko på vintersko, og må en tur i boden å se hva jeg finner... Det hadde nemlig vært greit å ha ordentlige sko på beina når vi skal på kurs med hundene ute i helgen. Jeg gleder meg veldig til det, blir moro å lære nye ting, og ikke minst å slite ut hundene litt... :) ser litt lysere på dagen i dag også, heldigvis. Selvom det er mye å tenke på så får man prøve å nyte livet som det er, og ikke ta sorgene på forskudd. Ha en kjempe fin dag i snøkaoset alle sammen, og for guds skyld, kjør forsiktig :)

0 kommentarer: