tirsdag 11. november 2008

Tenn lys...


Ett lys skal skinne, på denne lille jord. Den blanke himmelstjerne, hvor vi og alle bor! Skulle akkurat til å fikse litt på Bloggen, oppdatere og sette ny layout da dataen klikket og ga meg bluescreen for 2. Gang på to dager :( huff, Håper ikke noe er alvorlig galt med min kjære data. He he... Ellers har det ikke vært noe særlig rom for oppdatering siden sist. Enten har jeg vært på jobb, eller på farta med venninner. I morgen får jeg heldigvis sove lenge for første gang på over 1 uke. Det skal bli deilig. Håper ikke noen vekker meg med at jeg må flytte på bilen, fikse noe eller noe sånn. Og hundene- de får bare holde ut i morgen altså. He he... God natt alle sammen. En kort oppdatering fra mobilen, med bilde fra te-lyset på bordet. Jeg ELSKER stearinlys!

0 kommentarer: