onsdag 19. november 2008

Kakaooooo


I dag har jeg gjort noe som er kjempekoselig! Og som jeg faktisk ikke har gjort på en stund..
Det er rett og slett den flotte prikken over ièn ved dager som i dag.. Litt kalde, blåser litt, kanskje litt triste men også alt i alt veldig koselige.. Dersom man tilbringer dem på rett måte...
Og det gjorde forsåvidt jeg i dag... :-D
Jeg HATER alt ved vinteren.. Det jeg liker ved høsten og vinteren er all kosen man kan ha inne + at årstidene i seg selv er gode motiver for bilder...

Men tilbake til saken her.. I dag har jeg vært ute med en god venninne å drukket en kjempegod kopp med Kakao med Krem!!
Det er noe som anbefales alle, virkelig.. En god kopp kakao kan ikke gjøre det noe galt, uansett! :-D
Turen i dag gikk til Pigen (rart å være der edru for første gang.....), sammen med Hege. Vi spiste litt god lunsj, og tok oss en god kopp kakao med krem. Det var kjempekoselig.. Vi bare snakket og koste oss!
Og Hege: Jeg er kjempeglad for at vi har fått så god kontakt, jeg og. Vi finner på så mye koselig, hyggelig og morsomt sammen, og det setter jeg kjempe pris på. Du kjeder deg når jeg kjeder meg, og er alltid med på litt sprell. Vi trenger aldri ha en grunn til å møtes.. Vi bare møtes og finner på noe!
Akkurat det setter jeg veldig pris på!!! :-D
God natt alle sammen! Håper flere har en god venninne som Hege å fylle høstdagene sine med! :-D

1 kommentarer:

Hege sa...

Du, jeg blei nesten litt rørt jeg nå altså.:) Takk for hyggelige ord!