lørdag 15. november 2008

Oppdateringer...


Da var helgen kommet, og jeg tenkte det var tid for litt oppdateringer...
I dag skulle jeg egentlig jobbe fra 15 til 22, men jeg har kastet opp og var skikkelig dårlig, så jeg orket ikke dra på jobb..
Isteden ble det en kjapp tur på apoteket, og resten av dagen har blitt tilbragt på sofaen og over do-skåla...
Og siden helgen var kommet tenkte jeg det kunne passe seg med en lett oppdatering på bloggen. Jeg skiftet layout, og har trikset og mikset litt. Måtte ha litt mer farge merket jeg! :)
Ellers skal jeg nok tilbake på jobb igjen i morgen. Det skal egentlig bli litt godt. Blir veldig ensomt å være hjemme, selvom det bare er en dag.
Hege kommer innom en tur etterpå, og det skal bli godt med litt hyggelig selskap!

Jeg må også bare legge til at jeg og er veldig heldig som har mange gode venner rundt meg. Jeg har jo flyttet noen ganger, og det er fryktelig lett å miste kontakten med sine kjære venner, så jeg er veldig glad for at jeg fortsatt har kontakt med dem jeg har kontakt med.
Lørdag 20. desember har jeg invitert inn til venninnejulebord. Det blir så koselig, med god mat og drikke..
Foreløpig så kommer Hege, Ida, Caroline, Maggie, Linda, Lisa og kanskje Eli. Det skal bli kos det, og for meg er det også en erstatter for at det ikke blir noe annet julebord på meg.. :)
Ha en flott lørdagskveld folkens!

0 kommentarer: