onsdag 5. november 2008

Ønskeliste til jul, del 2... :)

Da har jeg oppdatert juleønskene mine endel:
Smykkestativet mitt er fult, så jeg ønsker meg ett smykkestativ til.
Jeg ELSKER smykker!!! Så jeg ønsker meg flere smykker! Lange, store, små, korte, pene, tøffe og røffe! You name it!!




Jeg har begynt å fryse, så nå er det på tide å ønske seg varmere klær.
Jeg ønsker meg en boblejakke. Litt lang, for jeg hater alt som er for kort! ;-)


Tynne, ikke trange, lange gensre!
Synes stilen med lag på lag er tøff, så tynne gensre som er lange nok og
ikke for trange! (jeg bruker str M, dersom de er trange fra før av så L)












Alle genserene over er hentet fra http://www.emoda.no/ ! Utorlig stilig nettbutikk med MYE kule klær, dog noe dyrt.. desverre...

En pen kåpe, som også holder på varmen. Denne er hentet fra BikBok.

tskjorter i samme prinsipp som med genserene; ikke for trange, gjerne lange!



Strikkavotter. Prøvde å finne bilde av sånn jeg mente,
men det var umulig å finne ut hva de het...
Jeg ønsker meg strikkavotter, hvor fingerspissene er løse, og man kan
dra en flipp over dem... Noen som forstår?


ULVANG SOKKER!!!!!!!!!
Alle sokker av ULL!

En tøff Lue! :-D


SKJERF! :-D


Pannebånd. Sånne tykke som er strikket!
(sånn som du har Hege! hehe..)



Det var da Altså noen flere juleønsker...
Nå har November begynt, og vi går med full hast mot JUL! Jeg tror kanskje jeg gleder meg litt mer i år enn jeg har gjort ellers i min "voksne" alder..
Før så synes jeg det var så vanskelig at man ikke skulle feire med mamma OG pappa, eller med Linda, men siden jeg i fjord feiret UTEN Linda og UTEN mamma, har jeg nok blitt litt mer vandt til det. Tidligere har jeg lissom brukt halve julekvelden på å reise innom mamma OG pappa, men i år skal jeg være hos mamma, og pappa ser ut til å ha lagt planer om å dra innom Rune, Irene og ungene, så da ser jeg jo lissom at julen er ikke helt meningsløs for han selvom ikke barna er der.
Linda har ikke helt bestemt seg for hvor hun skal være, men det hadde vært koselig om hun også skulle være hos mamma. Hvis ikke skal jeg nok helt fint klare meg uten også, selvom det er litt trist! :-)
Jeg og Peter har ikke begynt å feire jul sammen enda. Men vi møtes alltid utpå kvelden, og reiser hjem for å sove sammen. Vår greie har vell vært at en av oss alltid har holdt seg edru, plukket opp den andre- og kjørt hjem. Men vi får se hva det blir til i år.. For meg er ikke alkohol noe viktig i julen, så for min del kan godt Peter drikke hver jul dersom han ønsker det.. Hehe..

Gleder meg veldig til den gang vi har hus og unger, og skal pynte til jul og feire hjemme! Det blir koselig det!


0 kommentarer: