søndag 16. november 2008

Hei Alle Sammen!
Da var søndag også på enden av sin vise, og vi går en ny uke i møte.
For noen så betyr det ny uke, nye muligheter. For andre betyr det bare: Åå.. Nå MÅ det snart bli helg!!!
Jeg er nok av den siste typen denne uka her. Jeg har vært så sliten i helgen, og hatt ekstremt lite overskudd. Jeg har jobbet fra 7.00 i dag tidlig, og til 15.00, og jeg holdt på å sovne på vei inn til Oslo for å hente Nemi hos Vibeke og Vegard. Nå bare savner jeg senga, men vil vente til min kjære kommer fra jobb siden jeg ikke har sett han siden fredagen...
Desverre begynner jeg på jobb igjen i morgen kl 7.00 også, men da skal jeg jammen meg ta meg den friheten å sove litt på formiddagen.
Ellers ser uken min sånn passe travel ut, og jeg merker at folk rundtomkring begynner å bli syke igjen.. Hehe.. Nå er sommeroverskuddet hos folk over, og høsten og vinteren har kommet for fullt i alles kropp tror jeg.
På jobb i dag var jeg med en bruker på en strand i Hurum. Kjempefin tur, og vi var så tidlig ute at vi rakk solskinnet! Det gjorde godt å se litt sol!
Legger ved noen bilder fra Stranda...


Ellers har jeg faktisk klipt meg og farget håret, og jeg ELSKER den nye sveisen. Ikke bare er den lett å fikse, men den er også utrolig stilig til forskjellige ting.. Rufsete eller søøøt! :) Synes også det er mye bedre å ha litt fasong på håret, da ser det ikke så dødt ut..
Pannelugg denne gangen.. Og jeg synes ikke det er så ille! :)



Så, alle sammen, ha en flott start på uken. Legg dere tidlig, vær uthvilt og smil til livet selvom det innimellom er utrolig tøft! :)






0 kommentarer: