torsdag 27. november 2008

Meg og mitt, gitt...

Hei alle sammen!
Nå er det en stund siden jeg har skrevet, igjen.. Må virkelig bare beklage jeg altså, jeg har tenkt på alt annet enn blogg og data i det siste.... Kan vel også skylde noe på at min kjære data takker for seg alt for ofte om dagen, og det er ikke mye inspirerende å jobbe med noe på en data som plutselig skrur seg av.. :-(

Iallefall, nå er desember rett rundt hjørnet, og jeg synes november har gått kjempefort.. Merker at julen snart er rundt hjørnet.

De siste dagene har jeg jobbet endel. Har faktisk blitt mye jobbing, og håper lønnen neste måned ser deretter ut også.
Ellers har jeg jo vært med Hege og Ida, jeg har vært med Sondre og Helle har dratt til Thailand.
Jeg har blitt flinkere til å legge fra meg dataen (sikkert også fordi min kjære data er litt lei om dagen) også, noe jeg har hatt som ett lite mål!


Jeg gleder og gruer meg til i morgen.
Vi skal nemlig få besøk av Fosterhjemstjenesten i Drammen, og det blir utrolig spennende, men også litt skummelt. Vi har vell masse spørsmål som skal stilles, og vi skal få masse informasjon.
For de som ikke helt har fått med seg dette, så skal vi nemlig sjekke opp dette med å bli fosterforeldre. Om ikke nå, så litt senere. :-) Dette er noe jeg alltid har hatt så veldig lyst til, og noe jeg brenner veldig for, så det blir spennende å høre hva de har å si..

På kvelden skal vi ferie Linda sin 25 års dag på forskudd. Vi skal på KONSERT! :-D

Jeg gleder meg kjempemasse da dette er en gruppe jeg har hørt masse på som barn. Nemlig EAST17.
Det er sikkert ikke mange som har hørt om dem, men de hadde ett par kjempegode sanger, som jeg husker GODT fra barndommen min! :-)




Ellers har jeg også sendt noen søknader på noen jobber rundt omkring, og gleder meg veldig til å få tilbakemelding på de. Blir spennende om det blir noen fast jobb på meg over nyttår!

Ett annet nyttårsforsett jeg har tenkt å sette meg, er å begynne å trene noe jeg synes er GØY! Jeg er egentlig veldig glad i å trene, men det må være noe jeg har lyst til, for ellers blir det fort unnasluntring. Såååå.. Jeg har tenkt å forhøre meg med mine venninner og kanskje få med meg en eller to av dem på noe morro. Kanskje dansekurs? ;-)

Ha en fin torsdagskveld! :-D

0 kommentarer: