onsdag 12. november 2008

LYS

Der døra står åpen
slipper alltid lyset inn


selv i stummende mørke


Tor M. Solvang


Hei Igjen alle sammen!

Idag har det vært lysere tider for min kjære pc. Fikk plutselig opp ny melding hvor det sto at en alvorlig feil hadde blitt fikset, så det ga meg nytt håp!
Jeg håper at det ordner seg nå, så får jeg formatere den så fort jeg får tak i cd`en jeg mangler.

I dag har jeg hatt fri på dagen, og vært på kveldsvakt. Har vært en avslappende kveld på jobben. I morgen er dobbelt-dagen min, hvor jeg alltid jobber dobbelt, og i det siste har jeg egentlig funnet ut at det er en av de beste dagene i hele uka!!
Ikke fordi jeg jobber dobbelt, men fordi jeg har først Andreas, og så Helle, og jeg stortrives med begge to!

Ellers er det vel ingen store nyheter. Har fått lønn, og skal straks begynne julegavehandelen. Jeg gleder meg skikkelig!!!

God natt alle sammen!

0 kommentarer: