lørdag 29. november 2008

Backstage og Afterparty!

Gårsdagen ble ganske så bra gitt, og ikke minst innholdsfull!
Vi fikk besøk av fosterhjemstjenesten kl. 12.00, og snakket med de om alt vi lurte på ang. fosterhjem osv.
Det var et kjempebra møte som avsluttet med at hun sa at vi helt garantert kunne bli ett av unntakene de gjør på regelen om å være 25 år før man blir fosterhjem. Jeg ble sååå glad, så neste skritt for oss er å fylle ut ett skjema de gir til familier de kunne tenke seg som fosterhjem, sende inn dette å så kontakter de oss for ett nytt hjemmebesøk, hvor vi skal møte de som skal holde kurset vi blir meldt på, og vurdert av dem!
For å si det kort, vi kom oss lett gjennom første steg på veien mot å bli fosterforeldre! :-D

Så er det jo så mange som spør oss: Hvorfor såå tidlig?
Og jeg kan desverre ikke svare så veldig godt på det spørsmålet... Det er vell sånn at alle har sine mål her i livet, og man går gjennom forskjellige faser i livet, hvor vi alle bruker forskjellig tid på å bli ferdig med hver fase... Noen bruker lang tid på barndommen, noen bruker LANG tid på å feste fra seg (ungdomsårene), og andre blir fort ferdig med disse årene, enten frivillig eller ufrivillig, og går vidre..
Jeg fikk også ett spørsmål- Skal du aldri feste igjen da? Vil du ikke feste litt mer før du tar på deg ett sånt ansvar....
Og skal jeg være heeelt ærlig? En fest i ny og ne er veldig morro og sosialt det altså, men jeg må ærlig innrømme at jeg kommer nok ikke til å savne akkurat den delen av livet.. :-) Og man KAN jo gå ut selvom man har barn i huset.. :-)

Etter møtet med fosterhjemstjenesten var det litt her og der, før vi dro på KONSERT med EAST 17..
For de som ikke kjenner disse så godt så er det ett engelsk boyband, som var veldig populært for 10 år siden, med blandt annet sanger som "Stay another day", "it`s allright" og "Deep". Jeg hørte masse på disse som liten, og jeg elsket de helt til jeg var kanskje 15 - 16 år.. Og fortsatt liker jeg sangene som gir meg masse minner.

Showet var ganske bra, selvom det var noen ukjente låter, og gjett hvem som klarte å få oss BACKSTAGE etter showet! :-D
Han ene fra bandet huket jeg tak i,og fortalte at Linda feiret bursdag, og dermed var det gjort...
Det ene førte til det andre, og vi endte oppe på backstage med bandet og manageren, og fikk pratet og tatt noen drinker med dem! Kjempemorro!
Til slutt ble det en tur (med dem) på Pavarotti, før en tur på hotellet deres på Nash! Kjempegøy, og utrolig morsomme gutter med en stilig engelsk aksent! ;-)

Håper dere andre også hadde en fin fredagskveld, om ikke like innholdsrik! ;-)

So, now the weekend finally starts, and it starts very good with a whole day off from work and other dutys! I love it! Hope you`ll all have a good weekend! :-)

Ps. Yes, it`s kind of funny talking english now.. And the worst, when i`ve been drinking I sounds pretty good! ;-)