tirsdag 18. november 2008

Gode gamle...

Hva er vell herligere enn dette bildet???

Her om dagen var jeg hos pappa i Sylling en tur, og gjett hva jeg fant. Joda, masse gamle negativer, som jeg tok med meg og fremkalte.. Og de kom i dag!
Var utrolig masse søte bilder, både av meg, og alle tre søskene mine som barn. Det var også bilder av mamma, pappa, mormor og morfar, og ett og annet bilde av resterende slekt av onkler og tanter.
Og det beste av ALT!
Bilder av meg og min gode barndomsvenninne og bestevenninne.
Dette er bare ett av mange, men jeg synes det var såå søtt!
Her hadde vi jo som alle ser, kledd oss ut. Tror vi var 4 og 5 år den gangen, og jeg har jammen ikke sett noe nydeligere enn oss! Hehe.. Eller hva folkens?
Utrolig morro å se så mange bilder som jeg ikke har sett på lenge! :-)

I går var jeg på kino med Nina. Vi så en film som het Eagle Eye! En helt utrolig bra "kampen-mot-klokken" thriller. AKKURAT sånn jeg liker dem, og jeg satt målløs med åpen munn og holdt pusten nesten hele filmen gjennom. Den anbefales på det STERKESTE!
I dag har jeg hatt fri på formiddagen, og da tok jeg meg en tur for å handle julegaver. Har egentlig kommet ganske godt i gang, og kjøpt 7 julegaver allerede! :-D
Etter dette dro jeg på møte, ett informasjonsmøte om en ny jobb jeg skal begynne litt i.
Når jeg kom hjem hadde verdens BESTE kjæreste og forlovede lagd middag og stekt vafler. Han visste jeg skulle ha jentekveld i kveld (som hver tirsdag og unge-mødre-kveld), og mente det måtte serveres noe godt! Han hadde også kjøpt inn julebrus! Han er viiiirkelig en av verdens beste kjærester altså!
"Elsker deg virkelig masse gutten min!"
God natt alle sammen.. I morgen er det onsdag og halvveis i uka! :-D


0 kommentarer: