fredag 7. november 2008

Fredagskvelden..

Yess, da var fredagskvelden her igjen.. Deeilig.. Selvom fredag sjelden betyr "fri" for meg.
Helgen kommer, og helgen er fylt med like mye planer som en vanlig ukedag, om ikke mer.
I dag har jeg vært hos Andreas. Jeg stortrives hos han!! :-) Jobben hos han er kjempegivende, og det er så utrolig moro når barn knytter seg til deg, og viser glede og fremgang på en sånn måte som han gjør! Det gjør jobben utrolig givende, og man gleder seg til hver gang man skal tilbake!

I kveld skal jeg passe Helene og Marion, og Hege skal være med meg. Det blir koselig å se småjentene igjen, og så får jeg og Hege hatt litt skravletid når jentene har lagt seg.
Egentlig så er det kanskje ikke så vanlig for en 21år gammel jente å bruke helgene sine på barnevakt, men jeg har faktisk ikke noe imot det jeg, så lenge jeg har godt selskap, og trives hos de jeg sitter hos. Jeg tjener jo faktisk penger på å gjøre noe jeg liker å gjøre, og når barna sover sitter jeg jo bare å slapper av uansett!

I morgen skal vi på utstilling med Nemi i Kongsberg, det blir spennende. Skal møte opp 08.30, så regner med det blir lite søvn i natt.
Etter utstillingen i morgen, skal jeg slappe av litt før jeg skal tilbake å passe Helene og Marion igjen, denne gangen drar jeg med meg Ida.. Hehe..

Søndag skal jeg på teater med Sondre. Vi skal se Jungelboken i Sandvika, så det blir koselig.. Jaja, det var min helg. Når uken begynner igjen, begynner jeg rolig med enkeltvakt mandag og tirsdag, og fri onsdag.. Det blir deilig det! :-D

Ha en fin Fredagskveld folkens!

0 kommentarer: