onsdag 4. mars 2009

Updating...

Da var det allerede blitt en liten stund siden sist jeg skrev her, men tenkte jeg kunne oppdatere litt siden sist! :)
Lørdagen var jeg hos Thomas å red sammen med Thomas og Hege. Jeg skulle prøve meg med ny hest, og denne gangen var Ari klar for tur..
Ari er en islandshest, og jeg må faktisk ærlig si at jeg synes vi fikk en god match!
Jeg synes vi hadde en flott ridetur, selvom vi bare holdt oss i nærområdene rundt gården.
Jeg fikk både være med på halvtølt, galopp og trav. Sammen med Thomas ble vi enige om at neste som sto på lista måtte være en time for å lære seg å stole på hesten... Og det tror jeg ikke er en dum idè! ;)

Etter rideturen hadde Thomas invitert på vinkveld, med Ost og kjeks og tilbehør!
Thomas hadde virkelig disket opp!

Alt var kjempegodt, bortsett fra at jeg var noe skeptisk til krabbesalaten.. ;)
*Sandra spiser ikke ting fra havet! ;) *


Etter snacksen ble det karaoke! :-D
Mikrofonene gikk på rundgang, og selvom det var noe vanskelig å følge med på skriften, synes jeg vi var flinke alle mann!
Linda kom også opp en tur, og det var like koselig som alltid! :D

En annen veldig herlig deltaker på moroa, var "C".
Det er litt av en skjønning, ja!

Og jeg som ikke får ha hundene i sofaen hjemme, måtte jo bare utnytte dette litt, siden det var lov hos Thomas og "C".

Timene gikk fort, og snart var vi klare for bytur...



"C" synes nok det var litt kjipt å måtte være hjemme, men sånn er det bare. Han er iallefall den som er mest frisk og rask dagen derpå! ;-)
Her følger "C" nøye med på noe jeg forteller.. Hehe...
Nok engang- takk for en flott kveld folkens, og for bra oppvartning Thomas. Håper ikke det ble for mye med 3 jenter i hus som skulle sminke seg, føne håret, rette det ut, pynte seg og så tilslutt krevde karaoke tross ledningsrot.. ;)

0 kommentarer: