mandag 16. mars 2009

nytt kort...

Med nye bokstaver og stempel.. :D



4 kommentarer:

Marita sa...

Så flotte kort du har laget!!
Har du drevet med dette lenge? Driver selv med scrapbooking og kortlaging nemlig :)

hilsen marita

Sandra sa...

Hei! Takk for koselig kommentar! Jeg har drevet med dette 1 uke og 1 dag.. Hehe.. Helt fersk for å si det sånn!
Jeg tar meg en titt på siden din jeg! :)

Marita sa...

1uke og 1 dag... WOW! Det ser ut som du aldri har gjort annet. Ingen tvil om at du har det i deg iallefall :) Jeg er imponert!!

Jeg har drevet litt i rykk og napp noen måneder, men har ikke laget noe siden julekortene ble laget i desember.. Litt tørke på den kreative fronten - bruker mer tid på strikking nå om dagen :) Alt av scrappeting er pakket bort i esker frem til "hobbyrommet" mitt skal settes i orden (forhåpentligvis snart.)

Håper det er greit at jeg titter innom fremover, spennende og gøy å se hva andre lager også!

Sandra sa...

Oj.. Det var flotte ord! Takk! :-D Titt gjerne innom, lager en link til din side jeg, så håper jeg det kommer litt oppdateringer på kort-fronten.. ;)

Jeg misunner deg- vi er på husjakt, og da blir det hobbyrom på meg og. Krav om det! ;-)

Vi snakkes kanskje igjen da!