onsdag 4. mars 2009

HobbY?

Jeg har litt lyst på en hobby jeg.... :)
Noe har jeg såvidt begynt med, andre ting føler jeg at jeg ikke kommer helt i gang med...
Noen som har lyst til å oppdatere bloggene sine med "deres hobby"?
Gjerne noen bilder, hva slags utstyr dere bruker osv...
Har jeg ikke linken deres her setter jeg VELDIG pris på om dere legger igjen adressen i C-boxèn eller som kommentar, så kommer jeg inn å titter! :)
Jeg har veldig lyst til å begynne med scrapblogging...
Jeg ELSKER å ta bilder... Men kommer meg ikke helt i gang.
Føler det er så mye utstyr som trengs....
Ellers har jeg også lyst til å lage smykker, men har ikke begynt av akkurat samme grunn som over....
Jeg har også begynt så vidt med å male.. Men jeg er rett og slett ikke helt dreven enda.. Hehe..

Ellers har jeg jo også begynt å ridd litt, da! Det må jo bare nevnes!







0 kommentarer: