onsdag 25. mars 2009

Kreativ kveld....

I dag har det vært en kreativ kveld!

Jeg fikk besøk av Ida, noe som var kjempekoselig, og vi så først hotel Cæsar før det var tid for å lage noen kort.
Jeg lagde ett bursdagskort, og ett vintage-kort.
Ble egentlig ganske fornøyd med begge deler, spesielt siden det er første gangen jeg har laget kort med ett personlig bilde til! :)


Jeg oppdaget en ny butikk i nærheten, som også solgte Scrapbookingutstyr!
LUCKY ME!
Det er i gangavstand!!! :-D


Kjøpte inn noen nye mønster ark, og fikk lagd et nytt flott kort! :)


Jeg må innrømme at jeg elsker å pynte med blomster, blonder og perler, og jeg føler faktisk at det er noe jeg mestrer ganske bra!
Gleder meg til å finne med duppeditter å sette på kortene mine!
Dere vil nok se endel sånne type kort fremover, ja... ;)








0 kommentarer: