tirsdag 3. mars 2009

Jeg ble utfordret....

For første gang i mitt liv, av Hege.
Utfordringen lyder som følgende:
1.Åpne bildemappa eller det stedet du lagrer bilder på datamaskinen

2.Finn den sjette undermappa

3.Velg det sjette bildet

4.Publiser det (på en blogg eller annet egnet medium)

5.Skriv litt om bildet
Desverre var det ikke noe mer spennende enn dette som kom fra min mappe 6, bilde nr. 6.
Mappen heter "Ett hjem", og i denne mappen ligger det masse bilder av forskjellige rom og hus som jeg har kommet over på internet, og som har falt i smak.


Grunnen til at jeg har funnet frem disse bildene er altså litt mer spennende. Det har seg sånn at leiligheten vår nå er under utbedring, og ansees som ferdig ila UKA!!! :D
Dette er noe vi har ventet LENGE på, og så fort det er ferdig i leiligheten skal vi selge leiligheten, og kjøpe oss et HUS! :D
Jeg utfordrer herved:
*Caroline
*Kine
*Nina Desiree

0 kommentarer: