torsdag 26. mars 2009

torsdagsmorgen....



Da var det torsdag allerede.
Peter dro tidlig i dag, og når jeg våknet av han, kjente jeg halsen og hodet VERKET!
Har nok begynt på en forkjølelse, og hodet slo jeg så innmari hardt i loftsluka i går, så det er en stor øm kul rett over tinningen min.. :(
Kan faktisk ikke huske sist jeg slo meg så hardt, minte meg selv nesten litt om et lite barn der jeg sto å jamret meg, tårene rant og hodet VERKET!
Men men, det blir helt sikkert ikke siste gangen heller...
Sovnet litt igjen, og ble vekt av en forferdelig telefon... En i nær familie har havnet på sykehuset, og det er visst fryktelig alvorlig..
Skriver ikke noe mer om hvem og hva, før jeg vet noe mer selv, men jeg ville vise dere kortet jeg lagde i de grytidlige morgentimene:

I dag venter vi også besøk av takstmann som skal ta verdi- og lånetakst på leiligheten, og det blir nok en tur bort på sykehuset.
Ha en fin torsdag alle sammen!

3 kommentarer:

Hege sa...

Hei hei =)
SÅ fint kort du har laget. Jeg krysser fingrene for at familiemedlemmet blir fort bra!!
Ha en fin dag i dag,selvom starten av dagen ikke ble helt tipp topp.
Klem

Line! sa...

Hei!
SÅ fint kort! du er flink.
God bedring til den som ligger på sykehuset.

Sandra sa...

Takk Takk Begge to!