lørdag 20. september 2008

Ny Blogg


Hei igjen folkens.
Da sees vi på ny blogg. Jeg måtte rett og slett bytte blogg-leverandør, da jeg ALDRI kom inn på http://www.blogge.no/. Desverre... En veldig god blogg, men er veldig dumt når man aldri får oppdatert. (spesielt når man lider av skrivekløe..)


For de som ikke har vært på bloggen min før, kan se om de kommer seg inn på den gamle bloggen ( http://daydreamer.blogge.no/ ).
Hvis ikke:
Jeg er The Daydreamer. Jeg er 21 år gammel i skrivende stund. Bor i en leilighet i Drammen sentrum (enn så lenge), sammen med min samboer og 2 av mine 3 hunder. Sistemann bor hos moren min...
Jeg er generelt veldig opptatt av hvordan det går med barn i u-land, og spesielt Filippinene som jeg føler en ekstra sterk tilknytning til etter 3 uker der i sommer. Ellers skriver jeg endel om hvordan hverdagen min er...
Den kan fort bli veldig aktiv med både jobb, unger 3 helger i mnd (avlastnings-barn altså, ikke mine egne... ), 3 hunder som krever aktivisering, kursing og utstilling, og min kjære trening, som jeg sagte men sikkert jobber med.
Jeg elsker også FOTO! :-D


Men en ting... Nå har vi faktisk fått igang prosessen med å fikse opp leiligheten å få solgt den. Har vært en lang vei å gå med både advokat og konfliktråd osv, men endelig har selgeren fått opp øynene og vil hjelpe oss! Utbedringene har allerede begynt, og vi har kontrakt på å få ting ferdig innen 6. november 2008! Det er jo ikke lenge til.. Å enn så lenge ser vi etter noe nytt... Og allerede i MORGEN skal vi på visning på ett hus med en stooooor hage, som jeg virkelig likte! Får bare håpe ting går min vei! :D


Så, da er jeg igang igjen med bloggingen.. Det var deilig!


Kan iallefall prøve å fortsette treningskapittelet i denne bloggen:

Dag 1: sto opp kl. 8 og gikk en times tur med hundene, enda jeg faktisk kunne sovet myyyyye lengre! ;-) Ikke spist noe godteri heller..

Dag 2: Dobbelt opp med jobb. Smurte med meg MATPAKKE! Ikke spist noe godteri og vært aktiv i lek med barna!

Dag 3: En fredag... :-O Jeg jobbet dobbelt, så ble ikke mye trening, spiste 3 bonbon-greier når jeg kom hjem 22.30, men smakte faktisk ikke all verden...

Dag 4: en time og 15 minutters skogstur i Varierende terreng sammen med Bagera, Lilo og Caline.. ;-)
Me sjåast!

0 kommentarer: