mandag 29. september 2008

dagens siste innlegg!

God kveld alle sammen!
Jeg lover dere, dette er dagens siste innlegg...
Vil bare legge inn bilder fra en liten tur på hundejordet i Asker i dag. Var en kjempekoselig kveld, med endel kjente hunder innom.
Er alltid like morro å se hvordan hundene oppfører seg sammen, og Nemi og Bagera finner tonen med de fleste.
Nemi har fått endel beundrere, og både i dag og forrige gang kom en veldig ivrig krabat ved navn Odin. Han var så vakker! :-D
Fikk ikke noe bilde av han denne gangen, fordi han kom når det ble ganske mørkt, men jeg skal se om jeg får neste gang.
Legger iallefall ut noen bilder av Nemi og Bagera, og som dere ser er det utrolig mange "dårlige" bilder, og det er rett og slett fordi hundene nekter å stå stille når de er på hundejordet!












Ellers har jeg blitt værre av forkjølelsen min, og ring meg syk på jobb i morgen. Så i morgen skal jeg holde senga, og prøve å få i meg mest mulig veske og c-vitaminer. Er jeg værre i morgen blir det også en kjapp tur til legen for å sjekke opp. Har både slitt med bronkitt og bihulebetennelse mange ganger, og nekter å få dette igjen. Ikke bare er det vondt, men det tar sinnsykt lang tid å bli kvitt også! :-( Bedre å gripe inn mens det enda er tidlig...

Neste lørdag er det utstilling i Kongsvinger faktisk, og Nemi skal stilles.. Blir spennende! :-D
Nå skal jeg og min kjære se Wallander på tv. Jeg ligger her forran opptent peis, med joggebukse, ullsokker, t-skjorte, genser og stor hettegenser, mens Peter ligger litt lengre unna i t-skjorte og svetter.. Typisk meg å bli syk nå!
Hold dere friske alle sammen! :-)

0 kommentarer: