søndag 11. oktober 2009

Jeg drømmer i smug....

om en hyttetur i vinter....
Jeg drømmer om en varm og god hytte, en koselig hytte- uten internett og tv, men med masse tid til hverandre.
Jeg drømmer om en hyttetur fylt med kortspill og brettspill, god prat og rødvin! :)

Jeg drømmer om "familietid" i hyttestua, forran en god og varm åpen peis..

Jeg drømmer om en hytte ved slalombakke, sånn at vi kan nyte morgen til kveld i slalombakken...

Skogsturer, snowboard/slalomturer med kakao på termos! :-D

Denne vinteren har jeg en drøm, og det er å dra på hyttetur med familien min, håper å finne en hytte hvor jeg også kan ta med meg hundene. Det hadde vært så koselig! :)

2 kommentarer:

Jeanette.. sa...

Awww..
Det var som å lese mine egne tanker :)
Viktig å ta seg tid og råd til litt ferie og kos om vinteren også!
Så skal man se at vinteren ikke trenger å være så kald og forferdelig som mange tror ;)

Sandra sa...

Ja, i fjord synes jeg vinteren ble alt for lang, så i år satser jeg på ferie når man har muligheten (hytteturer, dagsturer osv), små gleder i hverdagen og ikke minst å lære meg å stå på snowboard ORDENTLIG!
Og la oss ikke glemme peiskos og stearinlys da! ;-)