søndag 11. oktober 2009

Dårlig natt, morgentur, herlige gutter, god matt og skjønn Mirakel

Da var helgen over for denne gang..
Min har vært noe travel, men veldig koselig!
I natt sov jeg fryktelig dårlig...
Even sov på rommet til meg og Peter, og han våknet vel 4-5 ganger iløpet av natten.. Vedsidenav dette hadde jeg en katt som pøblet rundt inne på soverommet (hun pleier egentlig å være nede om natten, men pga mus i hus hadde vi henne løs oppe), og en Didrik som våknet 05.45 av en katt som hadde klort tærne hans..

Jeg fikk meg litt ekstra tid på øyet mens Didrik så på barnetv, men kl 7.30 sto jeg og Even opp også.
Vi gikk en tur rundt 08.45, og var tilbake igjen 10.30, da lagde vi god lunch (frokost for Peter og Morgan som sov lenge), før det var hviletid for Even, og leketid for meg og Didrik.
Vi fikk også besøk av pappa og Vina, altså Morfar og "Tante Vina", som hadde med gaver til barna, og vi koste oss med Eplekake og is...
Etter dette ville Didrik se på tv, mens jeg lagde mat og tok bilder av de som holdt meg med selskap...
Her er resultatet:

Denne gutten er bare såååå herlig.. Sett så nydelige øyne? :-D
Det ble også noen bilder av Mirakel som holdt oss med selskap, "puuuuuuuuusj" som Even så pent sier...
Jeg kjøpte også noen GODE epler (Even kaller dette Pipi) fra en gård på veien hjem fra Lierbyen i går, så vi har kost oss med dem!
Det ble grønnsakssuppe og brød til middag i dag, Nam Nam!
Jeg synes det er så morro nå som Even endelig har begynt å snakke. Han sier så mange rare ting, og gjør seg veldig godt forstått! :)

2 kommentarer:

B. sa...

høres egentlig ut som en flott helg dette da frøken! :)
Ser ut som noen herlige nevøer :)

Sandra sa...

Det var en veldig fin helg! Den har gått kjempefort, og jeg har kost meg masse! :-)