torsdag 8. oktober 2009

God Kveld :)

Da har jeg fått kjeft for dårlig oppdatering, så her kommer en kort oppdatering! :)

Dagene har gått fort, og jeg har hatt nok av ting å ta tak i! :)
De siste dagene har gått med til skruing av møbler (er ferdig nå-Jippi!), en tur til Gol med overnatting på Pers Hotell, kortlaging, husvask, klesvask og besøk! Ikke minst har vi også fått møtt barna som skal komme å bo hos oss, og det har vært veldig suksessfult! Har fryktelig lyst til å skrive alt om det og legge ved masse bilder, men det får desverre bli med dette i første omgang!

Legger ved ett bilde tatt i Gol Sentrum, der var det snø, vinter og iskaldt!

Jeg har også vært en tur med Caroline og Hege på den nye Gillers Hus på Rortunet. Fikk kjøpt litt flere mønsterark, og noen julebånd! :)
I dag har jeg hatt besøk av Margrethe på kvelden, og det var utrolig koselig! Er alltid så koselig å se henne igjen, og jeg gleder meg allerede til neste gang!

En trøtt og sliten, men veldig fornøyd, Sandra ønsker dere alle en god natt!

I Helgen skal vi ha masse barn i hus, så det kommer sikkert noen oppdateringer iløpet av helgen! :-)

1 kommentarer:

B. sa...

du er så flink flink flink fliiiiiink! :)