onsdag 28. oktober 2009

God morgen!

Man kan vel si at den spørsmålsrunden IKKE slo ann, så da har vi prøvd det og...

Kan jo svare på det ene spørsmålet jeg fikk da, av Benedicte:
- Hva er yndlingsfargen din?!

Og det var ikke et vanskelig spørsmål, for yndlingsfargen min er og har alltid vært LILLA! ;-) Hihi...

Ellers går dagene kjapt avsted.. Ikke bare har g`en på dataen min nesten sluttet å funke (funker hver 10.gang eller noe), men jeg sitter og med en mobil som er helt pyton (lånetelefon).
Skolestarten har gått bra, og barna trivdes. Nå var det desverre sånn at en liten frøken ble syk søndag, og i går kveld hadde hun så høy feber at vi valgte å ha henne hjemme i dag.

Min snille kjæreste lot meg derfor sove, mens han hjalp eldstemann opp og ut til bussen! <3

I går var det tirsdag, og jeg klarte å snike meg til en tvkveld hos Caroline.
Det ble bare oss to denne gangen, men jeg synes vi hadde det kjempekoselig!! Var godt å ta seg en tur ut å bare være venninne igjen og. :-)

Dagen i dag går nok med til å være hjemme med sykt barn. Peter skal på jobb i kveld, så jeg håper at det er en litt friskere frøken som våkner i dag...

Ha en fin lillelørdag!

2 kommentarer:

Line! sa...

God bedring til frøkna. Håper det går fort over.
Ha en fin onsdag videre =)

B. sa...

lilla e fiiiint.... :)