lørdag 10. oktober 2009

Gutter og kort... ;-)

Dagen i dag har bestått av overnevnte- Gutter og kort! ;)

Kl 10.30 i dag kom Didrik og Even på besøk, og skal sove her til i morgen... Vi hadde også besøk av Christian som skulle hjem iløpet av dagen, og Morgan som er på besøk i helgen, så det var meg og gutta i dag.
Jeg, Even og Didrik koste oss inne- med tv, mat og leking, før det bar på handletur.
Vel hjemme ble det middag- Pitabrød med salat og kjøttdeig, før barnetv med barnetv godt og kos.

Etter barnetv var det badetid. Gutta elsker å bade, så Even fikk seg et lite bad før kvelden, og når han var ferdig lagt, var det Didrik sin tur. Han satt hele 1 time og 10 min i badekaret, og var storfornøyd!!! :-)

Når gutta hadde lagt seg, og Morgan og Peter så på tv, så satte jeg meg for å lage kort. Første kortet her er lagd for en liten stund siden. Dette skal gies til Marthine Linnea som blir 2 år i morgen! :)
Julekortlagingen har begynt, og her er et lite utdrag av hva som har blitt produsert...



Men nå er det natta. Jeg regner med jeg ikke får sove så lenge i morgen tidlig, så får vel få de timene som går ann! ;-)
God natt! :)

3 kommentarer:

B. sa...

så fine julekort du har laget! :) fint når ikke alle er helt like.. :)

Jeanette.. sa...

Aww.. Jeg savner virkelig de to go`guttene!!
Jeg hilste på Didrik på kinoen forje lørdag, men jeg tror jammen meg ikke han kjente meg helt igjen. Men filmen var begynt, så han hadde kanskje ikke tid til å tenke så mye på det :P
Men moro å se hvor lik Even har blitt storebror da :)
For det så jeg nemlig ikke så mye til sist jeg så han.
Heldig du, Sandra, som får låne så herlige barn :)

Veldig fine kort du lager også, forresten!!
Skulle gjerne hatt noen, hadde det ikke vært for prisen :P
(Noe jeg forstår, vel og merke)

Sandra sa...

Takk takk!
Ja, de er to herlige gutter.
Jeg tror nok heller det har noe med at han blir litt sjenert når han møter uannmeldt på folk. Han ble sånn når pappa (morfar) kom innom i helgen også. Hehe..

Jeg synes faktisk ikke Even er så lik jeg! :) Hehe.. Men de stammer jo fra samme foreldre, så noe like er dem nok selvom jeg synes det er vanskelig å se.. ;-)