lørdag 24. oktober 2009

God kveld.. :)

Jeg har fått litt bloggesperre igjen, og har egentlig veldig lite å skrive om...

Hverdagen har begynt her, og vår familie er nå offesielt blitt til 4 (pluss 3 hunder og 1 katt ;-) )

Frøken har allerede vært i et bursdagsselskap til en jente i den nye klassen, og de er begge veldig klare for mandag morgen, som er første skoledag her.

På forrige lørdag var jeg i bursdagsselskap til Rune, og det var kjempekoselig. Masse hyggelige Syllingfolk, og etter en liten tur på byen, ble det nach med Geni-spill. Helt utrolig.. :-P
I dag har vi vært en tur på Sandvika og Ikea, og på kvelden var jeg en tur i Kjetil sin bursdag. Feiring med boller, brus og pizza! :-D Og ikke minst masse hyggelige folk....

Apropo bloggsperre, så har jeg sett at endel av dere har satt igang spørsmålsrunde. Nå kjenner veldig mange av mine lesere meg godt, men for dere andre som titter og lurer på noe:

KOM IGJEN OG SPØR!
Min første spørsmålsrunde er i gang....


Så får vi se da, om dette funker og får meg i bloggemodus igjen! ;-)

1 kommentarer:

B. sa...

*prøver å være flink jente og løse opp blogg-sperre*
- Hva er yndlingsfargen din?! hi hi....