tirsdag 30. mars 2010

på besøk, trening, baking og unger

Kort fortalt min tirsdag.
Dagen i går endte med en voldsom hodepine.
Etter noen timer med besøk av svigermor og min mamma, så ble hodepinen sååå ille at jeg bare lå rett ut. Turen opp til Noresund for å hente eldstemann som har vært i Gol måtte Peter overta, og etter en liten mengde smertestillende, klarte endelig hodepinen å slippe tak.
Dagen i dag har derimot vært helt fantastisk.
Jeg fikk sove lenge, og når jeg våknet var det duket for frokost.
Etter frokost tok vi oss en tur til besteforeldrene til Peter, sammen med broren hans.
Synes det er utrolig spennende å høre på de eldre, med alle deres erfaringer og historier! :)
Da besøket var over, reiste Peter avgårde for å møte en "hundevenn" for litt hundeprat.
Jeg og ungene hadde hele ettermiddagen forran oss.. Hva skulle vi ta oss til?

Jo!
TRENE!
:)
Flink som jeg er har trening nå blitt en veldig god ting i hverdagen min, og jeg får iallefall inn 3-4 treningsøkter i uka! HERLIG!
Ungene ble med meg, og var på Barnepassen så lenge. De koste seg masse, og jeg fikk en god treningsøkt, og også tid til litt koselig skravling med Line i resepsjonen. :)
Etter dette bar det hjem, ungene ville ut å sykle, og jeg satte i gang med baking av hjemmelagd pizza!
Elsker den energien og livsgleden trening gir meg i en ellers travel hverdag! :D

Blomsten på bilde har jeg fått av svigermor.
Fantastisk flotte GULE påskeroser! :D

2 kommentarer:

Line! sa...

Takk for hyggelig skravling =) Ett lite lyspunkt i en ellers så STILLE vakt!

Sandra sa...

Det er egentlig ganske sjelden jeg ser deg, så var koselig å få tatt litt skravling utenom byturer og forbifarting når man henger i rumpa på en unge eller tre.. ;-)
Hehe..