fredag 5. mars 2010

Formatert data, syk hund, syk Sandra og litt "travel" helg....

Da er det ny tid, for dataen til Sandra...
Den takket sagte men sikkert for seg, så jeg hev meg rundt og tok backup av alt, før vi (Les: Peter) formaterte den..
Det var egentlig helt herlig å få en heeelt tom data!!
Kan også innrømme at jeg hadde hele 30gb med bilder på den..
Og for de som ikke forstår så mye av sånt, så vil det si 14 000 bilder!!! Hihi...
Ja, jeg er glad i å ta bilder.. ;)
Nå er det altså, som dere ser, kun eksempelbilder som ligger på min data, så derfor pryder jeg dette innlegget med noen bilder som frister iallefall meg sterkt.. Og ikke minst, gjør at jeg gleder meg til vår og sommer! :-D
Iallefall...
Her om dagen begynte jeg å merke at det verket i halsen, noe som bare ble værre og værre.. I dag har jeg snørrete nese, vondt i halsen, fryser og er ikke helt i slaget..
Noe som egentlig passet veldig dårlig, med tanke på at P begynner på jobb i dag, og jobber hele helgen igjennom, og jeg er alene med unger og dyr, og ikke minst da Taro, som fortsatt ikke er i form. Han må holdes under oppsikt frem til tirsdag....

Så helgen vil vel bringe på å være hjemme og slappe av. Ungene får rett og slett en god gammeldags helg, uten for mye tilgjorte aktiviteter...


Ellers skjer det ikke så mye i dagdrømmeren sitt liv om dagen.



0 kommentarer: