søndag 3. januar 2010

Nyttårsfeiring og kinotur..

Da var nyttårsaften også overstått, og vi har tredd inn i 20-10, eller 2010, hva enn du liker å kalle det.. :)
Vi hadde en rolig feiring sammen i familien, hvor vi spiste god middag, så på film, koste oss med godteri, sang litt karaoke og lekte med hundene, før klokken ble tolv og rakettene kalte.
Vi fulgte med den eldre garde, og deres barn, bort til fabrikken, og sendte opp raketter der..

Egentlig en veldig fin feiring, men kanskje noe kjedelig for storebror..
Men men, sånn er det når man ikke kjenner så mange med barn, og hele resterende vennekretsen er på årets siste storfyll! ;-)
Ellers begynte jeg mine første timer av 2010 til å reise opp å besøke søsteren, Pål og Leif som koste seg hjemme hos Leif. Peter skulle på jobb 1.nyttårsdag, så han synes det var helt greit å legge seg sammen med ungene, å at jeg tok meg en ekstra "mini-fest".
Vi spilte BUZZ, og prata og koste oss, før jeg kjørte Linda og Pål til Drammen rundt 3.30. :-)
Ellers har dagene gått i sløving. Jeg tok en rolig 1. januar, og i går ryddet jeg huset og vasket litt klær. Ungene har holdt på med sitt, endten med venninner, eller med nye leker fra julaften, så det har vært veldig deilig! :)
I går kveld bestemte Lillesøster seg plutselig for å overnatte hos naboen, så mens Peter var på jobb ble jeg og storebror alene.
Jeg har lenge siklet på Avatar-filmen, men har en kjæreste som IKKE liker action og Sci-fi filmer, så jeg heiv meg rundt og dro med meg storebror, som heldigvis akkurat er 11år og "lovlig" på denne filmen, og vi fartet til Drammen på kino i 21.00 tiden.


Jeg har rett og slett ikke ord for hvor bra denne filmen var! Rett og slett fantastisk,
og jeg anbefaler alle som enda ikke har sett den, og ta seg turen, og de 3 timene det tar!
Ikke ett minutt tittet jeg på klokken og synes det var kjedelig! Den var helt fantastisk underholdene alle 3 timene igjennom! :-D

Anbefales på det sterkeste!



0 kommentarer: