lørdag 12. september 2009

Noen bilder fra dagen...

Her kommer noen bilder fra helgen.. :-)
Det har vært en opplevelsesrik helg, med jobb i Dambråtan Barnehage, besøk av Helle og mange timer på hesteryggen...

Her ser dere Helle som leies av mamma. Kula var litt stor, men hun elsket å ri på han!!
Monica i full fres... :-)

Meg og Kula :D




Jeg og Helle hadde en liten fotoshoot før rideturen i dag.. hehe..

Verdens beste godjente- rett og slett! <3



En sliten Taro...

Gjengen leker i hagen <3
Vi har fått oss hundegård, som hundene kan være i når vi ikke er ute.
Vi har nemlig hatt to hunder som har jaktet på ALT og alle som har gått forbi huset vårt, så heretter er hundene i luftegård når ikke vi er ute.. :-)
PS. det var noe herk å sette opp.. ;)



I kveld har vi kost oss med laks, og kvelden skal tilbringes hjemme med min kjære. Det blir nok både tv-titting, datatid og ikke minst en liten tur i badekaret på meg. Jeg har ridd 4 ganger (!) denne uka, og er litt stiv og støl.
Men Gud Så MORRO! :-D

2 kommentarer:

Jeanette.. sa...

Høres ut som en utrolig fin dag! :)

Sandra sa...

Ja, må si jeg synes det var en perfekt dag i går!! :-)
I dag har jeg sååå lyst til å plukke blåbær, så jeg skal prøve å få med meg gjengen min!