lørdag 22. august 2009

Webisodes, Elvefestivalen og gyngestol...

Hei alle sammen!



Nå var det en liten stund siden jeg oppdaterte igjen, så her kommer det ett lite innlegg...
Dagene går og går, og jeg nyter tilverelsen som husmor i "Det Røde Huset I Skogen".




I går var Peter på kveldsvakt og nattevakt, og jeg utnyttet tiden med å kose meg med Webisodes (som det så pent heter) av John And Kate- Plus 8.
Og jeg har jo rett og slett blitt litt hekta. Jeg har digget den serien siden jeg så første episode på FEM, og deretter fulgt med så ofte jeg har kunnet...

For de som ikke har fått det med seg enda, så omhandler serien John og Kate, som først fikk tvillinger, Mady og Cara, for så å få sekslinger- Alexis, Leah, Hannah, Aaden, Collin og Joel.
Det er jo veldig typisk meg å henge meg opp i en sånn serie, også da...
Iallefall, i går kom jeg over en webisode hvor John og Kate presenterte skilsmissen sin...
Må faktisk si jeg ble litt sjokket... Men det kan jo skje alle, så hvorfor ikke ett par som har 8 unger (!) å "stri" med...
Iallefall, anbefaler alle å ta en titt på denne serien.. Spennende, morsom og veldig underholdende! :)
Aaden og Alexis er barna på bildet her. Mine to favoritter blandt barna! ;)

Ellers har jeg tilbragt noen timer med min kjære pappa i Drammen på Elvefestivalen i dag. Vi har vært å sett på AmCar utstillingen, spist lunch og vært en tur på shopping. En utrolig koselig formiddag..
Etter dette ble jeg med pappa hjem, for å rote litt i de gamle tingene som står på loftet.
Det jeg fant av verdi som ble tatt med hjem i dag, var barneklærne og barneskoene mine, noen gamle negativer til bilder, som jeg skal fremkalle igjen og ikke minst en hvit gyngestol som sto bortgjemt i ett hjørne...

Gyngestolen har vært min farmor sin, og er rett og slett arvegods. Pappa har fått kaste"syken" og vil ha bort alt som tar opp plass, så dermed ble denne stolen med meg hjem!! Endelig, jeg har lenge ønsket meg en gyngestol- faktisk! :)

Ellers har det ikke skjedd så veldig mye nytt her i heimen. Jeg er på jobbjakt, og leter etter noe å gjøre mens jeg venter.
I går var jeg med Monica en tur på Sopptur i skogen, noe som var utrolig koselig! Det håper jeg vi får gjort en dag til! Ingenting som er så godt som 4 timer i skog og mark! :-D

I kveld blir det Lasange til middag når min kjære har kommet hjem, og tilslutt noen timer i badekar, for litt egenpleie med nytt badesalt som må prøves.. :)

God helg!



2 kommentarer:

B. sa...

de søker etter ansatte på panduro på sandvika.. :) Det kunne sikkert vært gøy!

Sandra sa...

Ja, det kunne vært veldig gøy, men jeg orker ikke kjøre i 30-40 min til jobb hver dag.. :-O Jeg tør nesten ikke tenke på hvor lang tid det tar i køtidene.. :P
Bor på landet jeg vettu! Hehe...